Strategie ofertowe na rynku oświetlenia

Konkurencja na rynku oświetlenia jest niezwykle duża i wybór wysokiej jakości produktów nie powinien stanowić większego problemu dla nikogo. Jak firmy produkujące różnego typu instalacje świetlne zdobywają rynek i klientów, jaką strategię i jaki asortyment dobierają aby wybić się ponad konkurencję? Poniżej krótka analiza. 

Oświetlenie kanałowe w mieszkaniach 

oświetlenie gtvZnalezienie się w czołówce producentów źródeł światła odgórnie nakłada konieczność posiadania w ofercie produktów najwyższej jakości, co jest pierwszą wartością weryfikowaną przez klientów, drugą z pewnością jest cena. Są wprawdzie producenci oferujący wysublimowane oświetlenie dla bardzo wąskiego grona klientów za bardzo wyśrubowaną cenę, tutaj zajmijmy się jednak ogólnodostępnym rynkiem. Specjalizacja w oświetleniu dla jednej wyłącznie branży, na przykład oświetlenie do gabinetów lekarskich, latarnie uliczne lub podwodne instalacje świetlne też mogą okazać się kluczem do sukcesu i zagwarantować długofalowy zbyt na oferowany asortyment. Małą rewolucją ostatnich dwóch dekad w projektowaniu oświetlenia domowego jest wciąż rozwijająca się technologia wpuszczania źródeł światła ściany, sufity, schody, podłogę itp. Oświetlenie kanałowe wprowadziło nową estetykę do mieszkań i jednym z najczęściej wybieranym w tej kategorii jest oświetlenie GTV oferowane w setkach możliwych kombinacji i wzorów. Producent GTV ma w asortymencie również inne wyspecjalizowane rodzaje lamp, w tym uliczne.

Być może to właśnie posiadanie szerokiej gamy produktów z wybranej specjalizacji oświetlenia połączone z dostępnym asortymentem ogólnym jest kluczem do sukcesu na rynku branży oświetleniowej? Niektórym firmom operującym według tego klucza z pewnością się to udaje i jest to strategia godna przemyślenia dla przedsiębiorców chcących zaistnieć w tej właśnie branży.